wtorek, 28 lutego 2012

Projekty Diamond Girl

 Dzisiaj zaprezentuje wam cztery projekty wykonane przez Diamond Girl. Na obrazku obok tekstu znajduje się bardzo pomysłowy (przynajmniej ja tak uważam) projekt sukienko bluzy, czyli połączenie wygody z dziewczęcym stylem.Na dole mamy kolejny projekt, ale nie wiem jakim cudem udało mi się zrobić, aż takiego zeza.Dobra przejdźmy do projektu, jak wiecie zazwyczaj kryształki przyczepia się od góry do dołu ale nie ja musiałam zniszczyć tą zasadę! Kryształki od dołu do góry na czarnej tkaninie! Projekt obok był zainspirowany, wiadomością na Wirtualnej Polsce o tym, że połowa dzieci z Austrii nie widziała rozgwieżdżonego nieba, a ja po prostu kocham patrzeć na gwiazdy nocą!. Na już ostatnim projekcie widać suknię wieczorową zainspirowaną moim nowym wieszakiem na biżuterię w kształcie lalki co prawda lalka jest zupełnie inna niż sukienka którą zaprojektowałam, jednak sądzę że to dobry pomysł.



                 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz