wtorek, 14 lutego 2012

Projekty Diamond Girl



Dziś tylko trzy projekty w wykonaniu Aguy, czyli Diamond Girl, ale przynajmniej udało się jej ładnie zeskanować.Po lewej mamy pajęczą sukienkę, najwięcej czasu zabrał mi ten wzór pajęczej sieci na jednej z warstw sukienki, jednak uważam to za bardzo dobry pomysł ^ ^ .Po prawej mamy za to zwykłą prostą sukienkę z gorsetem na którym umieściłam róże tak dla urozmaicenia, a rękawy przedłużyłam specjalnie, aby nie było zimno w ręce.Pod spodem macie ostatni już projekt sukienki, rękawiczek i parasolki, myślałam nad tym, aby umieścić na nich kwiatowy wzór, a najlepiej żeby były to róże na czarnym tle.Sama siebie zaskoczyłam, gdy zamiast na szyję zrobić coś podobnego jak na projekcie z prawej strony zrobiłam po prostu zwykłą wstęgę, mam nadzieje że już niedługo uda mi się wrzucić coś nowego, i do tego, marzy mi się żeby były to projekty Niebieskie Lady :), ale jakby coś się nie udało od razu was powiadomię ! A jak narazie  do zobaczenia przy okazji nowych projektów Aguy albo Weni :)    













 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz